Rozhovor s naší brankářskou jedničkou!

27.05.2017 11:09

  1. Rafy jak bys zhodnotil celou naši sezónu?

Jak jinak hodnotit mistrovskou sezonu, než pozitivně. :) V základní části jsem toho moc neodchytal z důvodu pracovní vytíženosti a ani se svými výkony jsem nebyl spokojen. Pepsi a Roštik však chytali celou sezonu výborně a dostali nás na druhé místo po základní části.

 

  1. Co říkáš na play-off?

Strašně náročný. To je první co mě napadne, ale byla to paráda celé play-off mělo obrovský náboj. Všechny 3 série byly náročné, ale my jsme hráli od začátku do konce play-off na dobré úrovni a dokázali jsme si dojít pro to po čem jsme celou sezonu toužili.

 

  1. Který zápas v play-off si nejvíc vybavíš?

Pro mě je hrát proti Rebels a Šmoulům vždy velmi motivující, ty zápasy vnímám vždy jakou obrovskou výzvu. Takže každý z těch 9 zápasů pro mě byl obrovským zážitkem, když bych měl jmenovat jeden tak poslední zápas se Šmouly, protože co jsme tam oba týmy předvedly bylo neskutečné a to, že se rozhodlo až ve 3. prodloužení 5. zápasu to jen dokazuje.

 

  1. Jak jsi vnímal finálovou atmosféru?

Neskutečně mě to nabíjelo, když slyšíš fanoušky jak ti fandí, radují se z gólů, tak tě to žene strašně dopředu a dodává ti to energii. Fanoušci byli strašně důležitou částí našeho úspěchu, bez nich bychom to nedokázali.

 

  1. Plánuješ dovolenou s rodinou?

My budeme mít letos dovolenou trochu jinak, kdy jsme se rozhodli vzít s přítelkyní, takže pro nás bude letos dovolená ve znamení této události. Jinak protože je syn zatím malý, tak spíš na chatu zrelaxovat, odpočinout si a až bude větší tak určitě pojedeme někam do zahraničí :)