Rozhovor s Ivošem!

01.06.2017 16:17

 

1. Kany, jaké byly první dojmy z mistrovského titulu?

Parádní!! Bylo skvělé mít možnost po třech letech zase zvednout pohár pro vítěze ligy.

 

2.Vítězný gól v prodloužení nakonec byl dopřán tobě, jaký to byl pocit?

Skvělý, není nic lepšího! Navždycky si budu pamatovat vteřiny po té brance, když ke mně běží celý tým a má radost. Klukům jsem byl nějaký ten gól dlužný, protože v play off jsem za 12 zápasů dal jedinou branku. Jsem rád, že jsem aspoň malým dílem mohl přispět k titulu. Ale ono je jedno, kdo tu branku dal, stejně tak bych si to užil, i kdyby to dal kdokoli jiný, hlavně že se vyhrálo, to je pro mě nejdůležitější.

 

3.Když se podíváš na celou sezónu jak by jsi ji zhodnotil?

Je to čím dál náročnější udržet se nahoře v tabulce. Základní část se nám vydařila, skončili jsme zase druzí, to je výborné umístění. V play off jsme nejdřív narazili na FALK a bylo to velmi náročné, ale pak přišla série s Rebely a hodně lidí nás po prvním prohraném duelu odepisovalo. My se však nevzdali a dokázali jsme je 3x v řadě porazit. Dodalo nám to velké sebevědomí. Do finále jsme pak podle mě šli mnohem odhodlanější než loni, strašně moc jsme to chtěli vyhrát. Finále bylo neuvěřitelné, za stavu 1:2 na zápasy jsme byli na odpis, ale tenhle tým má obrovskou vůli, před kterou smekám!!

 

4.Jaké byly oslavy titulu?

Náročné, moc si nepamatuju, ale jsem rád, že jsme to mohli zapít společně s našimi nejbližšími, kteří nás celý rok podporují.

 

5.Co říkáš na naše fanoušky? Hlavně v play-off byli hodně slyšet.

O našich fanoušcích bychom se mohli bavit dlouho. Jejich podpora má velký podíl na mistrovském titulu a my jim za to strašně moc děkujeme!!!! Stejně tak děkujeme Starému městu, že nás pomohlo hnát vpřed, díky!!