KRÁTKÉ ZHODNOCENÍ SEZÓNY ANEB STŘÍBRO TAKY DOBRÝ

23.06.2011 20:45

 

Když jsme loni v srpnu s Jardou vedli debatu o tom, na jaký místo po základní části dosáhneme a kam až bychom to v sezóně mohli dotáhnout, došli jsme k závěru, že umístění do čtvrtého místa po základní části bude úspěch. Tak nějak jsme ale asi všichni doufali (a taky asi věřili), že máme na víc. Nikdo z nás asi nepředpokládal, že nakonec dojdeme až tak daleko. Ale popořádku. Základní část pro nás začala celkem úspěšně, první zápasy jsme zvládali, sice přišlo zaváhání se Slimákama, kdy si Jarda jen tak pro legraci zahrál vteřinu před koncem vysokou hokejkou v brankovišti :-)  (Jardo, promiň, ale tohle jsem si nemohl nechat ujít), ale jinak jsme byli schopní se pořád držet vepředu v tabulce. Dvakrát nás florbalově přehrál Šanov, ale to byl taky jedinej tým, kterej tohle dokázal. Žádnej zápas v základní části jsme neprohráli víc než o jeden gól, což svědčilo o slušný obraně a výbornejch výkonech gólmanů. Nemyslím si, že jsme soupeře přehrávali nějakou krásnou florbalovou hrou, ale naše bojovnost a zarputilost se nám ukázala jako dobrý vklad do play off. 

Tam jsme narazili na Pastevce, kteří sice vypadali podle tabulky neškodně, ale taky jsme moc dobře věděli, že nám zadarmo nedají vůbec nic. Když jsme vyhráli první zápas a šli do druhýho, říkal jsem si, že to zvládnem. Bohužel se tak nestalo a nájezdy nám tentokrát nevyšly. Byl z toho třetí zápas a troufnu si říct, že nervóznějším týmem jsme byli my. Když si vezmu, že to pro nás mohla být konečná, tak jsem hrozně šťastnej, jak to nakonec dopadlo. Prohrávat o půlce 1:3 a vyhrát 4:3, to vůbec není zlý. Taky jsem byl moc rád, že jste ten zápas zvládli za mě, když jsem tam začal trapně krvácet. Ale ani na chvilku mě o poločase třetího zápasu nenapadly myšlenky, že by to mohl být konec sezóny. Dvě haluze z dálky nás však poslaly dál. Musíme si přiznat, že jsme si za svůj výkon a za svou bojovnost postup sice zasloužili, ale i tak tady hrálo velkou roli štěstí. Kdyby Zdena nechytil v poslední minutě tu jejich šanci ...... Ale postoupili jsme a to se počítá.

Semifinále a Litrpůl - docela jsem se těšil, obzvlášť když jsme je v prvním duelu smetli, ale to neměli fotbalisty. Ve druhém zápase jsme si vybrali smůlu zas my. Rozhodující gól byl pro nás dost nešťastnej a tak se šlo do třetího zápasu. Tam jsem si tak trochu říkal, že už se nám nemůže povést postoupit přes třetí špíl stejně jako ve čtvrtfinále, ale povedlo se. Dlouho jsme vedli 1:0, pak však Litrpůl vyrovnal po pěkné akci a muselo se rozhodnout v prodloužení. Tam nakonec rozhodla obrovská chyba Skáliče, kterej připravil míček pro Jardu a ten neomylně našel Uráča = postup do finále. Škoda jen, že tohle byla asi naše poslední velká radost v play off.

Před finále jsem tušil, že to se Seznamem nebude nic moc. Ale doufal jsem, že je udoláme bojovností. První zápas nám moc nevyšel, dostali jsme zbytečný branky, ale nevzdali se a zkusili stav vyrovnat. To se bohužel nepovedlo. Čekal nás tak druhý zápas, který mohl znamenat konec sezóny. Asi pod tíhou toho jsme ze sebe vyždímali asi nejvíc během celýho play off a předvedli absolutně skvělých 25 minut. Dostali jsme se do vedení 3:0 a vypadalo to slibně. Pak nás však rozhodčí vyloučil na 5 min a začalo peklo. Tady jsem si říkal, že je konec, když Seznam vyrovnal na 3:3 a zbývaly asi ještě dvě minuty do konce základní hrací doby. Tak nějak jsme to dotlačili do prodloužení, kde naštěstí Mara ukázal, proč všichni před jeho střelama na trenálu uhýbají. Ránou otřel míček o záda obránce Seznamu a my tak urvali naši jedinou výhru ve finále. Před námi byl třetí zápas, co víc chtít po tak náročný sezóně? Jenže už od začátku se to pro nás nevyvíjelo dobře. Z přesilovky jsme inkasovali a prakticky po celej zápas nehráli 5 minut v kuse v pěti lidech. I když jsme pak dokázali snížit na 3:1, začlo mi něco říkat, že to letos fakt nevyjde. Seznam s bývalýma florbalistama v sestavě hrál prostě chytřeji než my. Když jsem je pak viděl přebírat pohár pro vítěze, mrzelo mě to. Když nad tím ale tak uvažuju zpětně, tak si říkám, že jsme sice nevyhráli, ale i tak mě těší fakt, že jsem součástí tohohle skvělýho týmu, kterej drží pohromadě, a že vítězstvím pro nás můžou být ty skvělý zážitky a dobře odehraný zápasy v celý sezóně a taky ta výborná parta, kterou jsme za ty dva roky vytvořili. 

Vám všem patří OBROVSKÝ DÍKY za to, že jsme došli až tak daleko.

Už teď se těším na další sezónu!!

 

Kany