Ivo Janský si připsal jubilejní 500. kanadský bod v Zaflu!

01.03.2022 15:23
Díky jednomu gólu a dvěma přihrávkám z víkendového kola se podařilo Ivošovi Janskému dosáhnout jubilejního 500. kanadského bodu v Zaflu! Tato meta byla rovnou překonána díky jedné asistenci. Všestranný bombarďák v soutěži nastřílel 261 branek a zaznamenal 240 asistencí. Při dosažení úctyhodné mety přitom oblékal jenom jediný dres a to dres Fbc Black Dogs. V probíhající sezoně už nasbíral skvělých 14 bodů (5+9) a jen kvůli nižšímu počtu přesných tref je za svým spoluhráčem v týmové produktivitě na 2. místě. Zde přinášíme rozhovor s naším bombarďákem. 
 
Díky jednomu gólu a dvěma přihrávkám z víkendového kola se podařilo Ivošovi Janskému dosáhnout jubilejního 500. kanadského bodu v Zaflu! Tato meta byla rovnou překonána díky jedné asistenci. Všestranný bombarďák v soutěži nastřílel 261 branek a zaznamenal 240 asistencí. Při dosažení úctyhodné mety přitom oblékal jenom jediný dres a to dres Fbc Black Dogs. V probíhající sezoně už nasbíral skvělých 14 bodů (5+9) a jen kvůli nižšímu počtu přesných tref je za svým spoluhráčem v týmové produktivitě na 2. místě. Zde přinášíme rozhovor s naším bombarďákem. 
 
  • Ivo, co říkáš na dosaženou metu, kterou jsi dokázal? Čekal jsi vůbec, když jsi začal hrát Zafl, že budeš mít tolik kanadských bodů?
Dosažená meta 500 kanadských bodů je pro mě ještě doteď nepochopitelná. Nikdy by mě nenapadlo, že budu hrát tak dlouho, abych se vůbec přiblížil takovému číslu. Každopádně těch bodů bych nikdy nedosáhl, kdybych kolem sebe neměl tak skvělé spoluhráče. Takže ty body jsou moje zásluha jen z části. 
 
  • Nastřílel jsi 261 branek, je nějaká branka, která se ti vybaví jako první, nejdůležitější?
Nejdůležitější byla určitě branka proti Šmoulům ve finále v 5.zápase ve třetím prodloužení. Za celé play off jsem až do toho pátého zápasu gól nedal, takže jsem celému týmu nějaký ten gól dlužil. Nejkrásnější na tom bylo, že díky tomu gólu se celému týmu splnil sen po dlouhé době zase vyhrát titul. Okamžik, kdy na mě celý tým naskákal, si budu navždycky pamatovat. Takže tenhle gól byl nejdůležitější. Jinak jsou ale důležité všechny, protože pomáhají týmu k bodům. Snad ještě nějaké přidám :D
 
  • Máš nějaký recept na střílení branek? 
No, v poslední době se jen snažím trefit zařízení. A nějak extra to tam teda nepadá, nebo se možná zlepšili brankáři. Jo, bude to tím, že jsou lepší gólmani :)
 
  • Pasuješ se spíše na střelce nebo dvorního nahrávače, neboť k těm vstřeleným brankám jsi zaznamenal úctyhodných 240 asistencí? 
Dřív jsem dával víc branek, tým na mě spoléhal, že nějaký gól vždycky dám. V posledních letech ale převzali otěže naši mladší střelci. A já jsem za to strašně rád, že se našli noví kluci, kteří to za nás starší vezmou. Teď jsem mnohem radši, když můžu gól připravit, když se mi povede vymyslet gólová akce, po níž ta branka padne. Asi stárnu nebo co :D
 
  • Kolik kanadských bodů bys chtěl ještě přidat? 
Aspoň tolik, aby to vedlo k ještě jednomu titulu. Ten prostě chci!!! Někomu jsem to slíbil, tak ho musíme získat!!!
 
  • Byl jsi překvapen, co si pro tebe spoluhráči přichystali? 
To teda byl, valil ze mě pot, ale kdyby ne, tak by bylo vidět dojetí a asi trochu slzy štěstí, že má člověk takhle super lidi kolem sebe. Vždycky jsem za tyhle lidi makal a bojoval. Vždycky jsem pro ně chtěl vyhrávat. A jsem neskutečně rád, že mám takové spoluhráče a kamarády!!!!! Díky moc, kluci!!!!
 
  • Oslavíš nějak dosažení této mety?
No, tohle je asi taková malá podpásovka – jakože mám do šatny donést nějaké občerstvení, co? Zařídím!!! A nějakou menší oslavičku určitě se spoluhráči uděláme. 
 
 
Ivo, moc ti ještě jednou gratulujeme a přejeme ti, ať dál sbíráš body jako na běžícím pásu!