Další rozhovor poskytl Vojta Nohava.

01.11.2017 09:01

 

1.Vojto společně s bratrem jste přestoupili do našeho týmu před sezónou, jak se ti zatím libí v našem týmu?

Jsem spokojen dobrá parta :)

 

2.Patříš zatím k nejproduktivnějším hráčům v týmu, už jsi platil nějakou pokutu? :)

Je to všechno týmová práce a zatím mi všechno vychází jak má :). A pokutu radši zaplatím až na konci sezóny až mi to tam co nejvíce naskáče :).

 

3.Jaký máš zatím dojem z probíhající sezóny?

Takhle jsem si to představoval, máme nabouchaný tým a dobré hráče na míčku, takže první příčky musíme obhajovat.

 

4.S kým si nejvíc zatím rozumíš na hřišti?

Nejvíce na hřišti si rozumím s Markem Indruchem, známe se a víme o sobě.

 

5.Který zápas byl podle tebe zatím nejtěžší v této sezóně?

Nejtěžší zápas mi zatím žádný nepřišel, ale kdybych měl říct, tak asi proti Zkušebně, byl to nepříjemný soupeř.