Rozhovor s Lukášem Ondrovčákem

14.09.2016 15:02

 

1.Ahoj Luke, jak sis užil prázdniny?

Prázdniny byly super. Užíval jsem si je s přáteli, přítelkyní, a když to šlo, tak jsem si něco přivydělal. :)

 

2.V minulé sezóně jsi měl zdravotní problémy, jak to teďka vypadá s tebou?

Měl jsem problémy s kolenem, které mě donutily jít na operaci, ale vše už je v pořádku. Operace dopadla dobře a už mohu pomalu začít trénovat.

 

3.Jak se ti vůbec přihodilo zranění?

Jak jinak, než díky sportu :D. Díky florbalu a fotbalu mám od mala s kolenem problémy pořád. Jeden čas se to uklidnilo, ale teď se to znovu po letech vrátilo a tak jsem se rozhodl to začít řešit. A zatím to vypadá konečně dobře.

 

4.Kdy se vrátíš do tréninku popřípadě do zápasů?

Tak trénovat začnu pomalu příští týden, tj. konec září. Budu to pomalu zatěžovat a uvidíme. Kdy se vrátím do zápasů je však záhadou i mě a reálně to vidím na přelom říjen/listopad, ale kdo ví, může to být dřív i později.

 

Autor: Tom