ROZHOVOR S FILIPEM

11.10.2016 17:00

 

1. Fildo jak bys z tvého pohledu zhodnotil ,,florbalový víkend“?

Podle mě se to nedá jinak hodnotit než na výbornou, jelikož jsme získali plný počet bodů, což jsme přesně chtěli.

 

2. V neděli jsi vstřelil svoji první branku za Black Dogs, už ti kapitán vypsal peněžní příspěvek do týmové pokladny?

Sotva jsem se doradoval a už jsem poslouchal kolik budu muset přispět. :D

 

3. Jak se ti zatím líbí v našem týmu?

Zatím jsem velice spokojen, v kabině je supr parta a výborní hráči.

 

4. S kým si nejvíc rozumíš v týmu?

V týmu jsem teprve 2 týdny a ještě jsem nepoznal všechny kluky, takže uvidím po delší době jak si s kým sednu. J

 

5. Jak si myslíš, že dopadnou další zápasy, které hrajeme 16. října proti Litrpůlu a Poslednímu výstřelu?

Proti Litrpůl jsme už hráli, takže se budem snažit potvrdit vitězství  a proti Poslednímu výstřelu jsem ještě nehrál, ale co jsem slyšel od kluků tak je to silný soupeř, ale to nic nemění na tom, že chceme vyhrát a za celej herní den získat 6 bodů.