ROZHOVOR S BOBEM.

02.11.2016 15:58

 

  1. Bobe, jak by jsi zatím zhodnotil průběh základní části Zaflu?

Já si myslím, že můžeme být spokojení. Momentálně třetí místo je pro nás slušný výsledek, když vezmeme v úvahu, že naše docházka od začátku sezóny je dosti chabá. Je pravda, že jsme mohli uhrát více bodu, ale také jsme mohli více ztratit.

 

  1. Poslední zápasy byli jako na houpačce, vysoká výhra 8:4 a poté prohra 3:4. Co rozhodlo podle tebe ve druhém zápase, že jsme prohráli?

Bohužel druhý zápas proti Snu jsme nezvládli. První poločas z naší strany byl ještě dobrý, když jsme po prvním poločase vedli 2:0, ale v tom druhém rozhodly naše hrubé chyby, které soupeř dokázal využít. Nedělal bych z této porážky tragédii. Čeká nás ještě spoustu zápasů, kde to můžeme napravit. Důležité je, abychom se daných chyb v další zápasech vyvarovali.

 

  1. Letos máme trochu problém se sejít na zápasy, s kým se ti zatím hrálo nejlíp?

Je pravda, že naše docházka na zápasy není nejlepší, ale aspoň dostanou šanci ostatní kluci, kteří by v plné sestavě nedostávali moc prostoru. Nejraději hraji určitě s Kanym. Hrajeme spolu v útoku už od minulé sezóny a víme co od sebe čekat. Já mu nahraju a on dá vždycky branku :D

 

 

  1. Zatím jsi v kanadském bodování na prvním místě a to jak v našem týmu tak v celém Zaflu, asi jsi přes léto hodně potrénoval? :D

Na každou sezónu se připravuji stejně, ale to si nechám pro sebe :D Velkou zásluhu na těchto bodech má jednoznačně celý náš tým. Jakmile se daří týmu, daří se i jednotlivcům. Jsem rád, že mi tam něco letos spadne, chtěl bych odčinit minulou sezónu, kdy jsem klukům v play-off moc nepomohl.

 

  1. Jaký byl zatím pro tebe nejtěžší zápas v letošním Zaflu?

Určitě ten úvodní zápas sezóny. Nebylo to kvůli tomu, že jsme hráli proti Šmoulům, ale v tomto zápase se mi nechtělo vůbec běhat :D